Dopsala jsem větu a zakončila ji tečkou. Poté jsem vzhlédla.
„Co děláš?“ zeptala jsem se tygřice, jenž ležela s hlavou na packách, mračila se a vypadala až děsivě soustředěně.
„Učím se,“ zavrčela zpět a dál se soustředila na to, co právě dělala.
Oh...
Radši jsem ji nechala ,učit se', protože to je u ní výjimečný stav a znovu jsem se podívala na papír. Posledních několik dní jsem vymýšlela techniky. Stačilo jenom je vyzkoušet v praxi.
Rozhlédla jsem se po místnosti pro svou oběť.
Chvíli jsem soustředila, dokud se mi na pravé ruce neobjevila ,rukavize' z okvětních lístků irisu. Dlaň i prsty jimi byla obalená.
Dobře...
Ještě chvíli jsem vyčkávala, než jsem rukou udeřila do stolu. Ozvalo se hlasité prasknutí, než se rozlomil na půl a spadl dolů i se všemi papíry, kalamáři a další vším možným. Svitek, na který jsem předtím psala se mi podařilo včas chytit, což také nebylo nic lehkého, vzhledem k tomu, že jsem seděla v tureckém sedu.
Z rohu místnosti se ozvalo tiché zavrčení, ale i zakňučení.
„Promiň, zlato,“ vrhla jsem omluvný pohled na čerstvě dospělého leoparda. Ten se ještě chvíli tvářil naštvaně/vyděšeně/překvapeně, než se opět uklidnil.
„Asi budu potřebovat nový stůl...“ zamumlala jsem sama pro sebe.
Zapsala jsem své pozorování do svitku. „Čas na pokus dvě...“ zaměřila jsem se na druhou techniku, která na svitku figurovala.
Opět následovalo krátké soustředění, než jsem luskla prsty a čekala, co se stane.
Na jednom koleni se mi z lístků poskládal malý, tmavě modrý dráček. Vypadal jako živý, protože malé lístečky vypadaly jako šupinky.
Zafrkal a nasál do nozder vzduch. Kdybych do neovládala svou myslí, opravdu bych si myslela, že je živý.
Tak co ještě umíš...
Dráček otevřel tlamičku a vychrlil z ní několik lístků irisu.
No, to není to, co jsem si představovala, nebo co jsem myslela, že jsem udělala...asi to potřebuje upravit...
Vzápětí jsem ale sobě, Tenshimu i Shi (i lidem, jenž měli kancelář podemnou) připravila manší šok.